dijous, 23 de febrer del 2012

Primera Setmana

Valoració de les meves competències
Personalment, crec que dues de les competències que he desenvolupat millor durant aquests anys són la de treballar en equip i la d’utilitzar les TIC. La primera ha estat gràcies a la gran quantitat de treballs que hem fet de manera grupal, la qual cosa fa que hagis de debatre idees, aportar-ne, defensar-ne, sempre des del respecte i obert a altres aportacions. La segona, és una competència que encara no he acabat però en la que crec que he evolucionat molt gràcies al bloc i a diversos treballs que ens han demanat en la carrera (projectes de vídeo, glogsters, powerpoints, etc.).

D’altra banda, crec que encara em queda molt per desenvolupar la competència d’informar i implicar als pares en el sentit que si ara hagués de dirigir jo una reunió de pares no sabria com fer-ho (que estic segura que la pràctica i l’experiència en són la clau) ja que és una situació en la que no he estat molt sovint. Una altra competència que encara he de desenvolupar més a fons és la d’organitzar situacions d’aprenentatge, ja que moltes vegades em costa “arrancar”. És veritat que quan trobo una activitat o una situació d’aprenentatge m’agrada desenvolupar-la al màxim però em costa trobar-la. Crec que aquesta competència és bàsica per ser mestre d’infantil i que la tinc, però que he de aprofundir-ne més i millorar-la.

Finalment, crec que totes aquestes 10 competències les tenim, en major o menor mesura, però sempre les tenim. Això si, em de ser conscients quines són aquestes que ens costen més i treballar-hi per tal d’anar desenvolupant-nos no només com a bones professionals sinó com a persones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada