divendres, 24 de febrer del 2012

Primera Setmana

Les meves pors
1.     Por a la meva relació amb els infants, el vincle amb ells: no poder dur a terme una activitat perquè els nens et rebutgen o no et facin cas, que no et respectin. Aquesta por em pareix fonamental de resoldre perquè si els infants no et respecten com a mestra, no et tenen com a figura de referència dins l’aula, la teva funció de docent no es pot complir i en conseqüència, ens quedem frustrats davant la impossibilitat de dur a terme una activitat o al nostra tasca educativa.
2.    Por a no saber reaccionar davant una situació concreta com una actitud incorrecta d’un infant (pegar, etc.). Com resoldre un conflicte? Fins on és joc lliure? Quan posar límits?
3.    Por a no saber cobrir les seves necessitats educatives, socials i emocionals i a no tenir les estratègies per ajudar-los.
4.    Por a no fer una bona pràctica educativa i no dur a terme una bona decisió.
5.    Por a la meva relació amb la tutora, la possibilitat de llevar-li protagonisme.
6.    Por a no saber controlar-me, els meus nervis.
7.    Por a que els pares no confiïn en mi.
8.    Por a no sentir-me integrat en l’equip docent. Aquesta por és molt important per a mi perquè si no estàs integrat en l’equip docent, si no et sents acollit, ho passes malament, la teva tasca educativa i la teva professió costen més ja que et sents rebutjat i això, a tothom, li fa mal.
9.    Por a no saber dur a terme la capacitat d’observació i fer unes bones observacions
10. Por a no saber els primers auxilis per tal de socórrer un infant. Aquesta por m’amoïna moltíssim ja que en qualsevol moment un infant pot tenir un atac o pot ofegar-se i no ens han ensenyat en cap moment com podem ajudar als infants en aquestes situacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada